Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 22 maart 2013

6 dingen die leuk zijn aan de lente

Hebben jullie ook zo,n zin in de lente,ik namelijk wel. De lente is zo fijn, heerlijk buiten zitten buiten huiswerk maken. Vogels die fluiten en nog veel meer dingen. Ook al sneeuwde het een paar dagen geleden nog we doen gewoon alsof. hier zijn 6 dingen die leuk zijn aan de lente.










Het wordt warmer
Eigenlijk vind ik dit een van de leukste dingen van de lente. Het wordt eindelijk een  beetje warmer. Ik ben het zo zat al dat koude weer. Maar gelukkig de lente komt eraan en dan wordt het weer een stuk warmer.
Bij warm weer denk ik eigenlijk al gelijk aan de zomer. Maar dat duurt nog een hele tijd.


Zonder jas naar buiten

Heerlijk,dan hoef ik me niet helemaal weer in te pakken voor ik weer naar buiten kan. Weg met al die winter jassen, sjaals, mutsen, wanten lekker in je zomer jas (of zonder jas)





De topjes weer uit de kast

Ik vindt dat als je topjes aan hebt er veel leuker uitziet. En je kan weer frisse lente looks maken. Want als je in de zomer ineens allemaal felle kleuren gaat dragen denk ik dat mensen je heel raar gaan aankijken. Maar in de lente hoef je je nergens zorgen over te maken.









Felle kleuren nagellak 

De lente colletie's komen weer in de winkels dus ook de mooie felle kleuren nagellak. Als ik heel eerliijk moet zijn vind ik de lente collectie's altijd wel mooier. Vooral de nagellak, en ook de pastel tinten zijn prachtig voor de lente.





Met het raam open slapen

 Dat vind ik altijd zo heerlijk om met het raam open te slapen. Anders is het altijd zo duf op je kamer omdat je vocht uit ademt. En je hoort de vogels fluiten  op de ochtend ,dat vind ik altijd zo,n heerlijk gevoel.





Tenen weer lekker verzorgen

Nagellak op je tenen slippers dragen het hoort er allemaal bij. Je tenen weer lekker verzorgen. Net dat extra verzorging voor je nagels. Je hoeft je eigenlijk ook niet meer zoveel in te smeren met allerlei cremémpjes en dat soort dingen. Daarom kan je net wat extra aandacht besteden aan je nagels.




xxx kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten