Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 21 april 2014

review: essence cookies & Cream blus limited edition blush

 Heey ik heb vandaag weer een review voor jullie en dit keer is het een limited edition blush van essence.
Ik ben echt dol op blushes het is 1 van mijn favoriete make-up producten.
Dus hier een review over de:
essence cookies & Cream blus limited edition blush







Dit is de blush het is een hele mooie warme roze blush met een beetje een gouden gloed.

De swachtes links dik aangezet en recht vervaagd. Zoals je ziet geeft een een hele boel pigment af en vervaagd zie ik lichtjes een  beetje goud erdoorheen.

Hier zit hij op mijn wang. Ik heb hem gewoon aangebracht met een blush brush. En toen ik een paar keer over het product heen ging met mijn kwast, en het op mijn wang aanbracht was mijn hele wang knal roze! dus ik vervagen vervagen en nog eens vervagen om het nog een beetje mooi te krijgen. Maar uiteindelijk ziet het er gewoon goed uit.


Hij heet 01 cakepop that's top!
 En is tijdelijk te koopbij kruidvat en trekpleister voor 2,99 in het essence schap.
Xxx Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten