Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 7 april 2014

review: W7 oogschaduw


Heey vandaag review ik nog een product van de Big Bazar (en na deze houd het op hoor). En dit keer is het een oogschaduw. Van W7 ik kende het eigenlijk niet, alleen heel vaag had ik het ooit ergens in een artikel iets voorbij zien komen. Maar deze zag ik toevallig liggen bij de Big Bazar en ik nam hem mee.









Zo ziet de verpakking eruit. Hij heeft dus zo'n balletje wat je ook bij balpennen  hebt alleen dan iets groter. 
Ik weet niet echt wat ik hiervan vind ik had namelijk verwacht dat het een losse poeder was. Nou, ja dit kan voor de verandering ook wel eens!

Dit is de swatch, hij is echt super gepigmenteert. Maar wat wil je eigenlijk ook met een losse oogschaduw. Het is een donker bruine kleur met een beetje een gouden gloed. Heel leuk voor in de crease!
Tot nu toe bevalt het me wel. :) 

Hier heb ik er een ooglook mee gemaakt. Ik heb de oogschaduw over het hele bewegend ooglid aangebracht, en daar na aan de buitenkant nog even met een hele donker bruin erover heen gegaan.
Ik heb het trouwens gewoon over mijn ooglid heen gerold.


Nou ik ben dik tevreden over dit product. Hij is voor 1, 29 te koop bij de Big Bazar. En waarschijnlijk ook nog wel ergens op internet. 
Xxx Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten