Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 6 mei 2014

day 2: a picture of your typical make-up

Deze is gelukkig minder saai. Want hier heb ik wel iets op, aangezien het een make-up challenge is. Hier heb ik de "typisch mij" make-up op.  En in dit artikel wat dat nou van mij is.



















Ogen: 
Meestal twee neutrale bruine kleuren waarvan 1 donker en de andere licht. De lichte op het ooglid en de donkere in de crease.
En dan een donker lijntje op mijn waterlijn, en gewoon zwarte mascara.

Gezicht:

Een felle blush daar hou ik echt van, en dat draag ik regelmatig.
Verder heb ik soms een subtiele highlighter. En geen bronzer.

Lippen:

Een subtiele kleur op mijn lippen daar zie je me waarschijnlijk het vaak mee.


Zo dit was dag twee. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zie jullie morgen weer.

Xxx KIm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten