Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 5 mei 2014

day 1: a picture of your face without makeup

Dit is de eerste dag van de challenge. En volgens mij ook meteen de aller makkelijkste gewoon mijn gezicht zonder make-up.

Dus hier valt eigenlijk vrij weinig over te zeggen. hier Kun je wel zien hoe ik het verzorg, en hier kan je ook zien wat ik dan gebruik om mijn gezicht te reinigen.

En nu ziet mijn gezicht er op zich wel goed uit. Op mijn wangen zijn de rood heden en de bultjes steeds minder. Maar nu begint het rond mijn neus weer.


Zo dit was de eerste dag van de make-up challenge ik hoop dat het nu niet te saai was, omdat ik gewoon mijn gezicht zonder make-up liet zien.
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten