Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 21 mei 2014

Day 13: a picture of your eyes using 4 different colours

Na een soort van brake dan weer eindelijk een look. En deze keer moest ik 4 verschillende kleuren gebruiken. En hij is best goed gelukt. En ik realiseerde me dat ik eigenlijk altijd wel 4 verschillende kleuren gebruik. 1 op mijn waterlijn en/of boven mijn wimper rand, een kleur als highlighter, een op het bewegend ooglid en een in de crease. Dus zo moeilijk was het niet. Ik het een licht bruin/goude highlighter gebruikt. Een matte paarse kleur in de crease, en op mijn bewegend ooglid een blauwe kleur. En als laatste een zwart lijntje boven mijn wimper rand.
En dat is de ooglook. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat in de reactie;s achter wat je ervan vond. En of jij ook bijna elke dag 4 verschillende kleuren gebruikt in je dagelijkse look, of misschien wel meer.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten