Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 21 maart 2013

Niet meer in gebruik maart

Dit zijn  de producten die ik heb opgemaakt in maart.
Als je intressen hebt druk dan op meer lezen















Body butter cream Action
Dit is de body butter cream van de action.
Eerst vond ik hem heel fijn in gebruik alleen hoe langer ik hem gebruikte hoe minder werk hij deed voor mijn huid.
Hij ruikt wel echt heel lekker hij koste geloof ik 1,99 euro.
Hij ruikt naar rozen en hij beviel me wel.
Er is nu ook een body butter in de action en die lijkt een beetje op de body butter van de body shop.
Ik denk dat ik die ga kopen na de body butter die ik nu heb van therme.

Nagellak Hema glitter / wit
Deze nagellak van de Hema heb ik echt al heel lang voor mijn.
Ik denk dat ik ze 2 jaar in gebruik heb.
Dat is echt heel lange tijd voor mij.
Ik heb er wel plezier van gehad.
ze lakten bij mij erg stroperig en niet meer mooi.
Bij de glitter lak kan het kwastje niet meer bij de lak.
En de witte is vooral erg stroperig.
Je ziet aan de verpakking dat ik ze al erg lang heb.
Ze waren geloof ik per stuk 1,99 euro

Max action Blush 
Deze Blush heb ik denk ik een half jaar.
En serieus hij is echt he-le-maal op.
Ik zag naar een paar keer gebruiken al de bodem.
Ik heb hem ook een keer laten vallen en toen lag alles op de grond in stukken.
Toen was het een soort parel blush.
Ik heb hem echt gebruikt tot hij helemaal op was en serieus er zit echt niks meer in.
Hij koste een 1 euro dat is echt geen geld voor een blush maar hij beviel me wel


 Kruidvat hair repair/action wellness douce gel
Het is eigenlijk best wel zelden dat ik een douce gel opmaak van mezelf nadrukking op: van mezelf.
Want meestal gebruik ik die die mijn  moeder koopt.
Deze heb ik al vanaf vorige zomer.
Moet je nagaan en het is niet zo dat ik er heel veel heb dus je zou zeggen dat het heel snel opgaat.
Ik gebruik ook vrijwel elke dag douce gel maar goed.
Hij ruikt naar lavendel echt heerlijk het was ook paars van kleur.
Hij koste 1,70 euro ofzo iets maar hij was heel fijn en nu de hair repair van de kruidvat die was hartstikke fijn ik gebruikte het eigenlijk tegen klitten en het werkte prima ik heb het erg lang gebruikt en met veel plezier.
Geur potje action
Dit geur potje heb ik op mijn verjaardag gekregen (17 december )
en het is nu al op.
Echt heel lang deed ik er niet mee maar omdat ik niet zo,n grote kamer heb verspreide de geur zich al heel snel.
Mijn kamer ruikt echt heerlijk dat komt zoiezo  omdat ik erg veel reuk kaarsen al dat soort dingen op mijn kamer heb maar toch.
Hij koste geloof ik 1,70 en ik vond hem heel fijn

Geur zakje woudhof
Er is in onze beurt een winkel en daar verkopen ze Riverdale en  Riviéra maison Dat zijn ec ht hele leuke artikelen voor in huis en daar heb ik onder andere ook dus dit geur zakje gekocht
Hij ruikt echt heerlijk en ik heb hem heel lang op mijn kamer gehad.
Hij koste iets van 3,50 ofzo.
Ik heb er nu meerder van in mijn kamer staan en ze bevallen me prima.





Dit waren de producten die ik op heb gemaakt deze maand


xxx kim







4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ik ga het wel doen, Ik denk dat ik het bij de volgende opgemaakt video ga doen
      xxx kim

      Verwijderen
  2. Maar ga je ook een andere video doen zoals een diy of een tag of the babyfood challenge dat zal te gek zijn en je bent een goeie blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat zal ik doen.
    Ik probeer 1 of 2 keer in de week een filmpje te maken.

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen