Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 20 mei 2014

update #3

Sorry dat ik een paar dagen niks heb gepost. Ik had er echt even geen zin meer in. En zoals ik in een paar artikelen gelden had gemeld dat ik helemaal geen frisdrank meer dronk en alleen maar 2 liter water, nou ja dat mislukte eigenlijk ook volledig. En ik heb met vriendinnen wezen te logeren dus daar kwamen ook een boel M&M"s aan te pas en chips dus dat hielp ook niet echt lekker mee. En ik had er gewoon even het hele weekend geen zin in. Maar nu weer een nieuwe week en een frisse start, en tot nu toe gaat het goed. Ik hou me weer aan de twee liter water. geen frisdrank genoeg sport. Maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag wat snoep heb gehad. Maar dat is hopelijk niet erg :( Maar goed Ik zit dus nu weer een beetje in me ritme. En ga natuurlijk weer lekker bloggen. Ook al moet ik nu hard aan het werk want met al die looks loop ik enorm achter dus het kan best zijn dat je straks meer op een dag tegenkomt. En ik ga natuurlijk weer een hoop vooruit  werken.

Zo dit was weer even een update.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten