Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 20 mei 2014

ik wil beter leven, gezonder leven en milieu bewuster leven maar hoe? #5

Heey vandaag weer even een update over mijn leventje. Wat ik zo gezond en milieu bewust probeer te maken.
Zoals ik in de vorige blogpost vertelde dat het eigenlijk niet meer helemaal de goede richting in ging maar dat dat ik het nu wel weer oppakte. Daar ben ik mee doorgegaan en nu gaat het heel goed. En er zullen meer work-out, recepten en gezonde dingen op mijn blog komen. Misschien niet nu meteen maar ze komen er zeker aan.
Maar nu verder naar mijn moestuin


Als eerst is de moestuin echt heel erg gegroeid. en waarschijnlijk volgende week eten we er ook al iets van. En dan maak ik een salade met sla en radijsjes uit eigen moestuin :) En we hebben ook een aardbeien plant aangeschaft, en daar eet ik elke dag ook 1 of 2 aardbeien vanaf. En er groeien steeds meer aan.

Zoals je ziet zijn ook de radijsjes al aardig groot en de sla ook. Ik heb al een blaadje geproeft en het was super vers (duhuu) en lekker. Ik kan niet wachten om er iets mee te maken.
Dit zijn de twee courgette planten. Waarvan er straks een verdwijnt. 


En links zie je de boon hoe die nu is en rechts hoe hij 11 mei was. En hij is zoals je ziet echt een stuk groter geworden in ongeveer 9 dagen!! Hij heeft zichzelf bijna verdriedubbeld. 



En dit is een radijsje. En hij word al echt bol :)


En de sla die nu echt al mega is vergeleken met de vorige blogpost.

En qua eten gaat het nu ook goed. En op de middag ruil ik nu mijn koekje in voor iets gezonders.


En nou als tussendoortje drie crackers is wel erg veel. Maar op een normale dag (want ik had echt reuze honger) eet ik er als tussendoortje twee. en dit zijn dan van die dikke volkoren crackers met smeerkaas en vlees enzo.
En verder hou ik me netjes aan de twee liter water en thee per dag.
Ook skeeler ik en doe ik bijna elke avond een work-out 

Dus kort samengevat gaat het eigenlijk allemaal nu wel goed.

Xxx Kim








Geen opmerkingen:

Een reactie posten