Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 25 mei 2014

make up challenge?

Aaaaaah ik kom niet verder met de make up challenge. Het lukt me gewoon niet. Dan denk ik yes ik hou het weer een beetje vol maar nou lukt het gewoon niet. Het spijt me echt maar ik denk dat dit me een beetje te veel word. En sowieso wil ik meer naar de healthy kan (of hoe je het ook maar schrijft). Dus sorry voor degene die zich elke dag verheugden op mijn look. Maar het lukt me niet. en zoals ik net zij wil ik gewoon meer gezonde dingen op mijn blog, zoals recepten, schema's voor gezond eten en sport En diary's. Want ik wil eigenlijk niet zo'n doorsnee blog over beauty. En meer verhalen over mijn eigen leven.

Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden. En er komen vast nog wel beauty artikelen online. Maar over de dagen wanneer ik post dat weet ik nog niet.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten