Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 26 mei 2014

Gezonde snacks !

Vandaag deel ik wat healthy snacks met jullie 
Iedereen heeft denk ik wel eens zo'n moment dat je niks hebt om te eten en dan toch maar naar een koekje grijpt. Maar ho stop neem dat niet maar ga voor healthy



  • Een eerste tip is noten. En heel veel mensen denken dat er in bepaalde noten super veel calorieën zitten maar dat valt best mee. En het is super gezond en goed voor je, bijv. walnoten en amandelen. En je moet natuurlijk niet te veel nemen. Maar een klein bakje mag wel
  • En nu een anvullig op de eerste tip en dat is gedroogd fruit. bijv. cranberry's of gedroogde mango. Dit kun je gewoon erbij doen (bij de noten) en dan heb je een mixje van gezonde dingen.
  • Heb je geen tijd om een sinaasappel te schillen. Of moet je snel weg en kan niet meer zo'n grote appel of peer in 1 keer op. Neem dan druiven mee, stop ze in een bakje en als je zin hebt neem je er gewoon een paar.
  • Ik had ergens gelezen dat een  rijstwafel met pindakaas ook heel lekker was. Ik moet het zelf ook nog proberen. Maar pindakaas is goed voor je en in een rijstwafel zit bijna niks in dus moet dat gauw eens proberen. 

Dit waren een paar tips laat in de reactie achter wat jij anders altijd als snack neemt.

Xxx kim  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten