Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 29 april 2014

FOTD: pink bom

heey ik heb vandaag weer een FOTD voor jullie, ik weet het het komt een beetje laat maar ik beloof morgen iets eerder te zijn.
Maar verder met de FOTD. Hij is een beetje geïnspireerd door moederdag, met al het roze.












Ik heb op mijn ogen een roze blush, de cookies and cream blush van Essence waar hier een review over staat. 
En verder heb ik met een bruine kleur de crease wat donkerder gemaakt, en een lijntje gezet met een zwart oogpotlood. En natuurlijk mascara.


Op de lippen heb ik een lipstain waar ik hier een review over heb geschreven.

En op mijn wangen heb ik dezelfde blush die ik gebruikte voor mijn ogen.

Zo dit was de FOTD ik hoop dat jullie het leuk vonden en dan zie ik jullie gauw weer doei.
Xxx Kim

hier en hier heb ik ook FOTD's 

2 opmerkingen: