Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 28 april 2014

shoplog Primark

Heey ik ben gister naar de Primark geweest en ik laat in dit artikel mijn gekochte kleren zien.
ik laat in een ander artikel ook nog zien hoe ik het combineer, maar dit is puur alleen wat ik heb gekocht.
12,00


Als eerst een hele leuk rok met madeliefjes voor 12,00
Volgens mij draag je hem high waisted maar je kan hem ook gewoon normaal dragen. Persoonlijk vind ik het mooier om hem high waisted te dragen. Het heeft trouwens ook een bruin kleurig riempje. En het heft ook aan de voorkant een rij knoopjes van boven naar onder. 



12,00

Hij komt hier niet helemaal goed tot zijn recht maar het is een heel leuk blauw kanten rokje. 
Hij heeft een onderrok en daarboven een kanten stuk. Het heeft aan de zijkant een leuk gouden ritsje.
Deze draag ik ook iets hoger dan gemiddeld.


3,00 in opruiming

en  nu nog een rok maar dit is de laatste hoor. dit is een beetje een silveren rok die je ook high waisted kan dragen ( I love it)  Met een zwart riempje met gouden sluiting.
9,00
En dan heb ik nog een broekje. Deze is gewoon van denim en is héél kort. Dus ik denk dat ik er wel iets van een panty onder doe. Of gewoon alleen in de zomer of zo.

13,00
En dit is een blauwe tuinbroek. Ik wou echt al heel lang zo'n soort broek en nu zag ik er eindelijk een hangen! hier ben ik zo blij mee om gewoon te dragen boven een gestreept t-shirt.

6,00 
Ik heb ook een crop top gekocht. Tenminste dat dacht ik want ik heb hem gewoon in mijn maat gekocht maar hij zit gewoon als een normaal t-shirt. Maar opzich is het niet heel erg of zo.
3,00
Dit is een soort tank top in  het blauw en die ga ik gewoon dragen over mijn bikini.
3,50, 4,00, 2,50 

Dit zijn gewoon normale basic t-shirts die ik overal bij kan dragen. bijv. bij de rokken of de tuinbroek.

zo dit is alles wat ik heb gekocht. Ik heb verder alleen nog een bikini en een t-shirt maar het t-shirt is te groot gekocht :( '

Xxx Kim

















2 opmerkingen: