Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 27 april 2014

Another blogging tag


Heey ik heb vandaag voor jullie weer eens een tag! Dit is de another blogging tag, en hij leek mij wel heel leuk om te doen.


Dus kijk mee.








Vraag 1:  Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?

Uummh nou ik denk dat ik mijn blog wel wat professioneler zou willen. Want ik heb niet zo heel veel verstand van lay outs en zo.  Maar wat ik wil houden zo is dat je weet dat ik erachter zit en dat ik mijn mening geef. Ook al zijn er nog niet heel veel bezoekers, die gene  die er zijn weten dat ik gewoon oprecht mijn mening geef. En die weten ook wat ik allemaal mee maak. En ik wil het wel dus heel persoonlijk houden.


Vraag 2: Doe je alles voor je blog alleen?


Ja ik doe alles helemaal alleen. Van het bedenken tot aan het online zetten.


Vraag 3: Welk cijfer zou je je eigen blog geven?


Dat is best een lastige vraag. Want ik ben natuurlijk  nog helemaal niet professioneel, dus ik denk een 7- of zo. 


Vraag 4: Verdien je geld met bloggen? 


Nee ik verdien (nog) geen geld met mijn blog. Ik hoop dat natuurlijk in de toekomst wel voor elkaar te krijgen. Want dan kan ik het voor jullie ook fijner maken om te lezen.


Vraag 5: Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?


Nou ik heb natuurlijk laatst tegen mezelf gezegd dat ik elke dag een artikel zou posten. En dat is tot nu toe ook prima gelukt maar alleen soms is het wel even stressen! En ik heb nog nooit eigenlijk iets ergs mee gemaakt door mijn blog.


Vraag 6: Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?


Ik denk vooral door de opmaak/lay out. En als ik bij de datums zie dat er regelmatig iets online staat. En ook is het voor mij wle belangrijk als de artikelen veel tekst hebben of veel duidelijke! foto's.


Vraag 7: Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?


Nou ik vind zelf persoonlijk leuker om te lezen. Want dan is het niet alleen maar over beauty en verder niets anders, maar je ziet ook wie het schrijft en dat is erg fijn vind ik zelf. 


vraag 8: Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?

Nope nog niemand.



Vraag 9: Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?


Ik denk dat ik nog super lang doorga met bloggen, en dat mijn blog wat groter word en er meer bezoekers krijgt. En ik weet zeker dat ik nog lang niet ga stoppen. 


Vraag 10: Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?




Nou dit vind ik een lastige vraag, want mijn blog naam is nog niet zo groot en als ik dus eerst 50.000   euro krijg en daarna weer alles opnieuw opbouw zou het kunnen. Maar als waarschijnlijk wordt het me toch nooit aangeboden dus hoeft het ook niet!


Vraag 11: Welke dingen gebruik jij om te bloggen?


Ik gebruik mijn canon eos 500d  met mij  1.8 50mm lens en mijn normale kit lens. 


Zo dit was de tag ik hoop dat jullie hem leuk vonden en dan zie kik jullie snel weer doei!


Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten