Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 26 april 2014

make-up voor tijdens het sporten

Ik weet dat het natuurlijk het beste is om geen make-up te dragen tijdens het sporten en het makkelijkst. Maar als jij nou net met een heel rood gevlekt gezicht de sportschool inloopt of je hebt hele erge wallen. Dan ik kan ik me er wel iets bij voorstellen om wat make-up te dragen.
Dus vandaar dit artikel.









Ik zou natuurlijk niet teveel make-up gaan dragen en  niet overdreven ooglooks. Maar er zijn toch wel wat dingetjes die je kan doen voor toch wat meer zekerheid.


Ik heb aan  mijn dagcrème mijn foundation toegevoegd want ik vind voor bij mezelf voor het sporten gewoon zo "pure" foundation niet echt fijn. En verder kan je nog voor bijv. wallen, onzuiverheden en/of puistjes en mee eters natuurlijk nog wat concealer aan berngen. Alleen vond ik dat voor mij niet nodig.

Ik heb voor om het af te poederen een multicolor highlighter gebruikt. Maar omdat deze niet heel erg opvallend is kon het zo prima. En het bleef goed zitten

Ik heb daarna op mijn ogen heel héél subtiel op mijn ooglid wat oogschaduw aangebracht. Ik heb namelijk de een na lichtste kleur op mijn ooglid gebruikt en de een na donkerste heel subtiel in de crease aangebracht. Maar dat was puur voor wat meer diepte.


En natuurlijk wat mascara maar dan wel waterproof vanwege het zweten. Ik heb de Essence get big lashes volume boost waterproof mascara. 


En als laatste een lipstain. Hier heb ik er een review over geschreven.
En ik heb voor deze gekozen omdat hij dan gewoon de hele dag blijft zitten.

Zo dit is dus hoe ik mijn make-up tijdens het sporten doe. Het is bijna hetzelfde als mijn normale routine alleen met wat aanpassingen.

Xxx KIm


Geen opmerkingen:

Een reactie posten