Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 25 april 2014

beauty verlanglijstje

Ik droom echt altijd weg bij die filmpjes op youtube van die Amerikaanse beauty vloggers.
Hun stash puilt uit van allemaal dure high end producten. En natuurlijk zou ik dat ook wel willen maar, ja. Ik verdien zelf niks en ik kan het ook niet echt van mijn zakgeld betalen. Maar ik kan het dan nog niet kopen, maar dromen mag altijd dus hier komt een lijstje met producten die ik echt graag zou willen. En niet alles is high end hoor, ook wel wat budget.
Mijn lijstje is eigenlijk ook wel een beetje een doorsnee lijstje. Maar het zou gewoon zo cool zijn als ik het had. Want nu heb ik eigenlijk een stash dat alleen maar uit catrice en essence bestaat. En misschien hier en daar wat anders. Maar vooral super low budget. 

Ik heb ook niet echt een streef datum voor wanneer ik dit allemaal zou willen hebben. Het is gewoon een droom lijstje. En dan de twee Sleek producten die zouden dan nog wel gekocht kunnen worden. Maar de producten zoals Naked, YSL, Mac en Chanel nou, ja die heb ik niet zo snel in mijn stash hoor!

Maar ik ga snel verder met mijn lijstje.


Als eerst Mac soft and gentle. Ik ken hem van de blog teskuh.nl en hij lijkt mij zo mooi. Maar ten eerst woon ik in zo'n stom dorp in Friesland dus hier is niet echt snel in de buurt een Mac counter, En ten tweede is het natuurlijk duur.
OOOOhhh NARS Albatross. Echt iedereen heeft het er altijd over. Er zijn natuurlijk ook wel dupes van en die zou ik dan eerder halen. Maar het is natuurlijk leuker om een echte te hebben.


En Naked 1, 2 en drie. Ik wil dan nog het minst graag naked 3 omdat die (vind ik) minder bij mij past. Maar misschien als ik hem swachts en zie hij wel heel érg mooi bij mij past.
En ook hiervan zijn een boel dupes en dus die zou ik eerder kopen. Zoals de dupes van W7.

Een Sleek blush lijkt me ook echt super leuk. En dan zo'n hele felle kleur.

En ook Zoeva kwasten. Want de kwasten die ik nu heb zijn nou niet bepaald de beste. Ik heb nu alle vier de kwasten van essence. En nog een kwasten set van miniinthebox, En die zijn heel hard en stijf.
Ook de lipsticks van YSL zijn echt heel mooi. En ken ze van Life Live Gorgeous.


Het Sleek storm palette zou ik ook echt super graag willen want het is een vrij basic palette met niet te veel felle kleuren en je kan er zowel een zware als lichte look mee maken. Echt heel leuk!

En dan als laatste iets van chanel. Dit is niet iets wat stipt op nummer 1 staat maar wel iets waar ik van droom. Want het staat gewoon zo luxe in je stash.

Zo dit was weer ff een lijstje van wat ik ooit nog graag zou willen. Ik hoop ik het ooit mag gebruiken. Maar die kans is niet super groot.

Xxx Kim

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten