Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 24 april 2014

review: NYC lipstains 16H


Heey ik heb vandaag een review voor jullie over de NYC Smooth Proof lipstains 16H van NYC.
En deze liggen volgens mij al een tijdje in de schappen maar ik zag ze liggen en ik moest ze gewoon hebben. En ik dacht dan kan er ook gelijk wel een review bij.
Dus kijk verder voor de review.



De verpakking is best oke. Maar niet super geweldig. Ik dacht eerst dat er aan de onderkant een draaidop zat maar dat was het niet.
Ik review eerst de roze kleur.

Hij heeft een soort van stift en hij heet 490 persisten pink.Ik vind het een beetje fuxia achtig. Dat hele felle roze.

De swachts sorry voor dat geklieder eromheen maar dat was nog van eregisteren maar het wil er gewoon niet af.
Hij heeft echt een heel gemisch geurtje dat vind ik minder fijn maar hé wat wil je ook met zo'n product.
Hij glijd heel makkelijk over mijn huid heen en geeft best een boel pigment af!

Hij verdeeld zoals je ziet niet echt gelijkmatig over mijn lippen en de kleur is nu echt een stuk minder fel.
Dit vind ik wel jammer want ik zou wel zo'n mooie felle kleur willen hebben. Maar longlasting is hij wel. Geen 16H maar toch zeker wel zes. En dan heb ik gedronken, gegeten en gepraat. Dus hij houdt het bets lang vol. Alleen wat ik ook wel een beetje jammer vind is dat hij niet echt gelijkmatig afbouwt. Het is dan vrij ongelijk.
Nu de koraal kleur. Hier ben ik echt heel benieuwd naar!

Het is zoals de naam al zegt een koraal kleur. En die had ik nog niet in mijn stash dus hierbij kan ik niet wachten dat ik hem op mag doen!

Het is de linker swachts. Je ziet het op de foto minder maar het is echt een hele mooie koraal kleur. hij is ook een beetje rood eigenlijk.
Deze verdeeld ook niet heel goed over mijn lippen, maar wel stukken beter als die andere. Hier ben ik echt super enthousiast over!
Deze ga ik denk ik nog vaak dragen. Hij blijft ongeveer net zo lang als die andere zitten. In dezelfde omstandigheden.

conclusie: de een dekt beter als de andere, de roze is minder fel. Maar voor de rest zijn het prima lipstains!
Ze kosten 3,99 per stuk bij kruidvat of trekpleister.

Xxx Kim







2 opmerkingen:

  1. Ik heb eigenlijk geen een lipstain, deze lijken me ook niet echt de moeite waard. Duidelijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje ik vind ze opzich wel fijn. Maar je moet ze niet opdoen als je een hele felle knallende kleur wilt. Het is meer voor overdag want het blijft heel lang zitten

      Verwijderen