Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 23 april 2014

UPDATE #2

Heey het is weer een tijdje terug dat ik een update heb gedaan dus hier komt er weer 1.
Op het moment dat jullie dit lezen ben ik aan het voetballen.
Want ik heb namelijk een voetbal toernooi van school en zit in de finale (van onze regio). Verder met school zijn we al een heel eind met de musical en is het allemaal heel erg leuk. En spannend natuurlijk. Ik nou niet echt bepaald een grote rol (eigenlijk de kleinste) maar goed eerst vond ik het vreselijk maar nu boeit het me echt he-le-maal niks.

 Ik ben ook sinds kort overgestapt naar elke dag 1 artikel. En tot nu toe gaat het wel goed. Ik hoop dat ik niet snel mijn inspiratie verlies. Maar ik heb nu al een boel leuke dingen in mijn hoofd om te gaan doen.

En verder met youtube ben ik eigenlijk even gestopt want ik ben een beetje bang voor de reactie's van mensen in mijn omgeving. Want straks vinden ze het dom en gaan ze me in de 1 ste klas uitlachen en zo. En daar heb ik nu niet echt bepaald zin in, om allemaal van die reactie's te krijgen. Maar misschien gaat het ook wel een hele andere kant op en begin ik volgenden week weer (ik denk niet dat dat het geval is). Maar goed dus voor nu even een break op het gebied van youtube. Wat ik misschien ook kan doen is filmpjes zonder mijn stem (want daar erger ik me verschrikkelijk aan). Zoals lookbook's, mijn ochtend routine en nail art's :). En dan later alle andere soorten filmpjs in alle soorten en maten.En natuurlijk ga ik op mijn blog heel hard verder en blog ik een eind af :)

En ik ben nog steeds druk bezig met fotograferen en alles daarom heen. Ik wil ook een tussenring kopen voor mijn lens/camera.

Zo dit was weer even een update over van alles en nog wat. Ik heb mijn hard hier even kunnen luchten en alles even op papier gezet. Heerlijk
Laat anders even beneden in de comments achter wat jullie van mijn youtube kanaal vinden. Als je het nog niet kent zoek dan op Kim van der burgh op youtube.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten