Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 30 april 2014

ik wil beter leven, gezonder leven en milieu bewuster leven maar hoe? 3#

Heey ik wil het vandaag weer hebben over alles wat onder eco en biologisch valt. En hoe ik hier mee omga.
En deze keer gaat het over mijn moestuin.













Zoals jullie weten wil ik meer met de natuur bezig en er meer omdenken. Maar dat hebben jullie vast allemaal al gelezen in de vorige artikelen. Nu heb ik het echt over mijn moestuintje.














Rechts d kleine courgette plantjes in de kleine kweek bak. Links de grote courgette plantjes in onze nieuwe grote bak.

Ja zoals je ziet zijn ze een behoorlijk stuk geroeid net zoals de sla. Ik denk dat ik als de pplantjes helemaal uitgegroeid zijn dat ik ze omhoog laat klimmen tegen de wand aan (die er nog bij moet).



Nu bij de sla, de sla is al aardig groot. Ongeveer net zo groot als je ze kant en klaar in het tuincentrum koopt. Dus voor ons maakt het nu niet zoveel meer uit. Als we het nou kant en klaar hadden gekocht of zo. En dit vind ik persoonlijk ook veel leuker dan als je het kant en klaar koopt. En ik denk dat dit ongeveer in juli wel klaar is.

De net ontkiemde plantjes. 

Rucola.

radijsjes.

Zoals je ziet komen de radijsje en rucola plantjes ook al boven. En ik heb ze niet eens voor gekweekt. Ze staan gewoon in dezelfde bak als de sla en courgette. Ik hoop dat het niet lang meer duurt voor dat deze groot zijn want dan kunnen we hier ook van eten :)

Zo dit was weer een rondje moestuin. Er komen nog meer plantjes maar dat zien jullie later want die staan nu  nog in de kweek bakken.

Xxx Kim



Deel 1: hier
Deel 2: hier











Geen opmerkingen:

Een reactie posten