Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 1 mei 2014

mijn huid

Ik verzorg mijn huid natuurlijk zo goed mogelijk. Tenminste dat probeer ik. In dit arikel laat ik zien hoe mijn huid eraan toe is en wat ik er
mee doe.












Zo zag mijn huid er en paar weken gelden uit. Echt heel erg vooral mijn wangen.Ik heb het nu nog we een beetje maar wel wat minder. Eigenlijk heb ik het ook een beetje zelf gedaan want soms reinigde ik mijn gezicht niet, of deed er gewoon een tijd helemaal niks mee. En ja dan vraag je er ook om. En natuurlijk zit ik in de puberteit dus dat helpt ook mee. En qua puberteit kan ik er weinig aan doen. Maar ik kan er wel meer aandacht aan besteden. 

En zo ziet mijn huid er nu uit. MIjn wangen zijn nog steeds wel rood en er zitten als je er met je handen overheen gaat nog wel wat pukkeltjes op maar het is stukke minder dan toen.

En dit doe ik gewoon door mijn huid netje elke ochtend en avond mijn huid te reinigen en zo nu en dan een maskertje te smeren. En natuurlijk een boel water drinken (al lukt dat mij ook lang niet altijd). Zo dit waren een paar tips en de situatie waarin mijn huid nu zit.

Xxx Kim




                                                                           


Geen opmerkingen:

Een reactie posten