Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 2 mei 2014

Nail art: moeder dag


Het is bijna moederdag en ik dacht ik maak daar even een nail art mee. En omdat ik dat al een hele tijd niet heb gedaan hier komt ie.



Hij is eigenlijk heel simpel maar je moet wel een beetje geduld hebben. Nou ben ik niet echt een ster in nail arts toch is het me gelukt. 

Ik heb een I op mijn pink gedaan.
Een hartje op mijn ringvinger.
Een M op mijn middelvinger en op mijn duim.
En een O op mijn wijsvinger. 

En zo ben ik te werk gegaan.

  1. Eerst lak je al je nagels in 1 kleur.
  2. Daarna pak je een saté prikker of iets dergelijks en hiermee zet je de letters op je vingers. En je kan een hele grote dot nemen en dan met stippelende bewegingen de letters/hartje maken.
  3. daarna omlijn je de letter/hartje met een zwart randje en dit doe je met ook een saté prikker.
  4. En als laatste kan je nog wat random dots hier en daar neer zetten in vrolijke kleuren.
 Zo dit was de nail art ik hoop dat jullie hem leuk vonden en laat dat vooral beneden in de reactie's achter.

Xxx Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten