Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 3 mei 2014

30 days makeup challenge!


Heey ik ga de 30 days makeup challenge aan.

Dat betekend dat ik dus 30 dagen lang een andere make up look post.
En dat lijkt me nog best moeilijk.
Kijk verder hoe ik het ga aanpakken. 
 Ik plaats dus zoiezo elke dag een make-up look, Maar alleen maar make-up looks lijkt me ook wat saai. Dus ik denk dat ik dan elke dag van de week een look post en dan zo'n 3 keer in de week een ander artikel, dus een review of een nail art, een tag noem maar op.

Ik denk dat die dagen zondag, dinsdag en vrijdag avond worden. Rond een uur of half negen negen uur.
En om negen uur s'ochtends dan de look.

Wat vinden jullie hiervan laat het benden weten in de reactie's. En ik begin trouwens maandag.

Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten