Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 4 mei 2014

favorieten april


















Ik laat vandaag mijn favorieten van april zien. Dus klik verder

Ik heb in april niet heel veel make-up gebruikt, maar heb het heel neutraal gehouden. Maar toch heb ik een aantal producten die ik het fijnst vind en het meest heb gebruikt






















Dit zijn de producten. Zoals je hier ziet zijn het inderdaad geen opvallende producten, geen fel rode lipsticks of een opvallend palette.
hier staat er een review over.

gewoon voor de neutrale looks. Die deze maand door mij veel werden gedragen.

Een multicolor highlighter van Catrice.
Deze heeft een hele lichte glow dus perfect voor overdag

wel moet ik eerlijk zeggen dat ik deze maand super vaak een felle blush op heb gehad. i love it!
Ik wil echt veel meer van dit soort blushes


en als laats deze roze nagellak waar hier een review over staat.

zo dit waren de favorieten van deze maand alweer. Laat benden in de reactie´s achter wat jullie favorieten waren.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten