Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 11 mei 2014

ik wil beter leven, gezonder leven en milieu bewuster leven maar hoe? 4#

Ik heb weer een artikel over hoe ik mijn leven een beetje meer gezonder en eco maak.
En nu heb ik zowel  mijn moestuin als mijn levensstijl. Dus kijk snel verder.











Nou zoals jullie in de vorige editie hadden kunnen lezen ben ik bezig met een moestuin. En dan niet zo'n volkstuin maar een kleine 1,25 bij 1,25 meter bak. En het gaat heel goed.

De sla is nu al een stuk groter. Ik zij de vorige keer dat het toen ongeveer net zo groot was dan als je het bij een tuincentra zou kopen, en nu is het echt een stuk groter. Ik hoop dat we over een mand het kunnen eten.







dit zijn de ontkiemde plantjes. tien dagen terug waren ze nog maar net boven en heel klein. En nu zitten aan bijna alle plantje al 4 blaadjes. Ik denk dat dit over ongeveer 1,5 tot 2 maanden nog duurt.








Ik heb ook een rek geknutseld en die eraan gespijkerd. En door dit rek kunnen de plantjes omhoog klimmen


Zo ziet het er van boven uit. De rest van de plantjes gaan ook heel goed. Zoals de bonen de rucola en de courgette.

Verder met mijn levensstijl. 

Ten eerste neem ik nu elke dag 2 liter water. En dit omdat mijn huid er beter van word, er zitten geen e nummers in en het is beter voor het milieu. En zo nog veel meer dingen. En het is niet alleen water maar ook thee. Want hier zit ook  niks slechts in. 

En ook doe ik elke avond squats en sit-ups. 

Zo dit was weer even een update. 

Xxx Kim















Geen opmerkingen:

Een reactie posten