Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 5 april 2014

Tag: spring has sprung tag

Heey vandaag doe ik een tag voor jullie het is een tag over de lente. Want deze zag ik bij teske voorbij komen en toen wou ik hem eigenlijk graag ook doen. En ik herinnerde me ineens dat het ongeveer een jaar geleden is dat mijn blog bestaat! dat gaat snel. Want ik wist nog dat ik iets over de lente had geschreven. Nou,ja dus dit jaar weer iets over de lente erbij.




Naar welke lente trend kijk je het meest uit?


Uuuuhhm Ik denk de bloemen prints en zoals elk jaar weer de pastel kleuren want die vind ik gewoon altijd heel mooi. Ik heb zelf in mijn kast nog niet echt pastel kleuren maar daar ga ik zeker een paar dingen van aanschaffen. En qua bloemen prints heb ik wel wat een jurkje en zo, maar ik wil eigenlijk ook een peplum top met bloemen prints en dan gecombineerd met een simpele spijker Jeans.

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?


Ik denk high waisted rokken, broeken, shorts. Ook al is dit niet 1 ding maar gewoon high waisted dingen want die kan je zo leuk combineren met bijv. Dr Martens of een high waisted rok met leuke lage platte schoenen. Maar als ik dan moets kiezen tussen: high waisted broek, rok of short,wordt het een high waisted rok.


Wat ga je doen tijdens de vakantie's in de Lente.


Nou, ja ik ga niet op vakantie. Maar ik ga wel veel afspreken met vriendinnen en veel foto's maken. Dat zoiezo en verder weet ik eigenlijk niet wat ik ga doen. Ik denk wel veel verschillende looks maken. En als het mooi weer wordt weer jurkjes dragen.

Wat is je favoriet lente lip kleur

ik denk heel zacht roze. Want op dit moment ben ik niet echt van de felle kleuren, misschien komt dat nog wel?
Dus voor nu zoiezo zacht roze of oud roze. 


En je favoriet lente nagellak kleur?


Ik denk pastel tinten en dan vooral blauw en groen! Want dan vind ik echt typisch lente. en miscchien ook op mijn nagels juist hele felle kleuren. Ik heb nog niet echt pasteltinten, nou die heb ik wel maar zij  uitgedroogd. Dus die moet ik ook maar ff gaan kopen.

How about je favoriet lente kleur in het algemeen?

Pastel! Pastel! Pastel!

Favoriete Starbucks drankje om te drinken?

Nou, ja ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest. oeps :( 

merk je dat je nu meer kleuren gaat dragen nu de lente er is?

Nou eigenlijk niet nee. Ik was er niet bewust mee bezig. Maar nu ik dit schrijf heb ik meteen zin om morgen iets vrolijks en kleurrijks aan te trekken. Dus waarschijnlijk ga ik het wel de komend de tijd meer dragen.



Waar heb je het meest zin in als het gaat om de lente dit jaar?


Ik denk toch wel het niet meer aan hoeven trekken van dikke jassen, je raam normaal open hebben staan, en dat je niet gelijk bevriest van de kou en weer tijd hebben om je nagels een mooi kleurtje te geven.
Dus in deze dingen heb ik weer zin en sommige dagen kan dat ook maar sommige weer niet. Nou, ja daarom woon ik in Nederland.

Dit was de tag. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden ondanks dat de laatste antwoorden wat kort waren. 

Xxx kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten