Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 3 april 2014

Review: Big Bazar lipstick

Bij ons in het dorp is een BIG BAZAR gekomen!!! Yes. eerst wist ik niet eens dat het bestond maar door Beautygloss wist ik het. En ik was helemaal blij toen het bij ons in het dorp kwam.
En ik heb een lipstick meegenomen voor 1 EURO! dus die heb ik gelijk ik mijn mandje gedropt en hier komt de review.














Zo ziet hij eruit, het lijkt er goedkoop (ja duh het is 1 euro).
Maar op zich niet heel verkeert.

Dit is de swatch, Hij komt echt heel erg anders op de camera oer dan dat hij in het echt is. Want hier lijkt hij rood achtig maar hij is echt knal roze nijgt naar paar. 

En hier op mijn lippen nu lijkt hij een beetje peace nou,ja ik snapt soms niks van mijn camera.
Maar hij dekt best goed. En hij is heel erg zacht en glijd makkelijk over je lippen heen.

Dit was dus de review en er komen echt nog veel meer reviews over de spullen uit de Big Bazar. 
Hij kostte 1 euro 
Xxx Kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten