Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 27 maart 2014

Nagel verzorging

Ik wil graag lange nagels en ik denk dat ik niet de enige ben. Ze zijn nu op een gemiddelde lengte dus niet kort maar ook niet echt lang. Ik ben nou echt al een hele tijd bezig om mijn nagels gezond te houden, maar ze breken echt heel erg snel af want ik heb nou een maal zwakke nagels. Maar hier een paar tips voor mooier uitziende nagels.












Het plaatje van de nagels hierboven was van een paar weken terug. Nu zijn mijn nagels een stuk langer een paar mm ongeveer. En hier komen een paar tips over hoe ik dat heb gedaan!

Stop direct met ngelbijten als je het al doet

Geef je handen/nagels regematig een massage. En je doet ook al heel veel door alleen maar te typen achter je computer. Een massage of nou,ja bewegeing in je handen zorgt voor een betere bloedsomloop en dat zorgt ervoor dat je nagels beter groeien. Je kan bijvoorbeeld om de bloedsomloop de stimuleren je handen eerst samen knijpen en dan te strekken en dat doe je ongeveer 20 keer achter elkaar 4 keer per dag.

Drink veel water

Doe elke dag handcremé op en smeer je nagelriemen in of met een speciale olie of gewoon met olijfolie.

Eet veel fruit

Zo dit waren een paar tips voor als je betere nagels wil en bij mij heeft het geholpen en zo ga ik ook nog wel een tijdje door.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten