Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 5 april 2013

Nail art challenge day 11:Polka dots

Ik draag niet zo vaak polka dots. Ik vind het wel mooi maar niet speciaal. Ik heb er nog iets extra's aan toegevoegd, Een matte lak. en ik heb de 'dots' met een normale glimmende paarse lak gedaan. Dit vond ik het net wat extra's geven....












Ik vind het op zich wel goed gelukt. De paarse lak op de matte zalm roze vind ik een mooi effect geven. Ik heb er geen topcoat overheen gedaan omdat er bij een matte topcoat de glans van het paarse erav gaat en bij een normale topcoat het matte van de zalm kleurige lak eraf gaat. Ik  heb een lakje van this is it gebruikt te koop bij te intertoys en een zalm kleurig lakje van een site, Ik weet even niet meer hoe die heet (het lakje dan).

Nu geef ik een cijfer over mijn nail art 7.5 omdat ik hem wel redelijk goed gelukt vind.
xxx kim
Zet even bij de comments neer wat jullie ervan vonden. Willen jullie misschien filmpjes zien? zet het dan neer bij de comments

2 opmerkingen: