Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 4 april 2013

Foto dagboek

Dit is mijn eerste foto dag boek van de maand ik probeer er 2 in de 4 weken te plaatsen.
Dus kijk verder....








De foto van hier boven heb ik woensdag genomen. Dit was niet de make up die ik die dag droeg hoor, Maar ik speelde een beetje met wat oogschaduw. Ik vind het wel goed gelukt.

Ik had Coca Cola gekocht omdat ik over een paar weken een DIY ga maken. En het is natuurlijk lekker.
Het was natuurlijk ook pasen. Ik heb de verjaardag van mijn beppe gevierd en we hebben tweede paas dag heerlijk ontbeten.

Mijn lieve kat <3
MMMMmmm MC flurry heb ik dinsdag gehad.


Deze dagen heel wat met Nail art gedaan. 

Zo dit was het alweer.
Ik probeer over twee weken een iets uitgebreider artikel te plaatsen maar dit was ook maar van één week.
xxx kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten