Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 4 april 2013

Nail art challenge day 10: gradient nails

Ik maak erg vaak gradient nail. Ik vind het ook erg gaaf om te doen. Het geeft zo'n mooi effect. Ik vind het heel mooi om twee kleuren te gebruiken, Dan zie je heel mooi het effect ervan. Want als je drie kleuren gebruikt dan kan het nog wel eens teveel in elkaar overlopen. Tenzij je natuurlijk hele lange nagels hebt. Ik wil het ook een keer doen met glitters. Daar maak ik dan wel een apart artikel over.
Er missen misschien wat chips uit. Ik verbaas me elke keer weer hoe mooi ik gradient nails vind.





Ik heb een groen lakje en een orange lakje gebruikt. Het orange lakje is van Catrice, En de groene komt uit Croatië. Ik gebruik dat lakje van Catrice erg vaak ook omdat de Lente er nu aan komt maar ook omdat het gewoon vind ik een erg mooi kleurtje is. Misschien komt het ook omdat ik maar twee lakjes van Catrice heb.
Ik ben in het weekend naar de markt geweest en ik heb  daar drie lakjes gekocht en daar komt binnenkort een review van. Het zijn lakjes van Safari

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.
xxx kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten