Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 3 april 2013

Nail art challenge day 9: rainbow nails


Vandaag dus rainbow nails. Eerlijk gezegd hou ik niet zoveel van Heel veel felle kleurtjes bij elkaar. Maar ik heb er een beetje wit bij gedaan en toen beviel het me wel.....









Ik heb dit keer best wel veel lakjes gebruikt. Ik heb zeg maar niet alle kleuren van de regenboog gedaan en ook niet in volgorde maar ik vind het zo wel prima. Ik heb twee nagels geen rainbow nail art op gedaan want anders vond ik het te druk worden.

De lakjes
Ik heb de twee lakjes gebruikt die uit Croatië komen, En ik heb een lakje gebruikt van Catrice, Van de action, En van de intertoys. 

Cijfer
Ik geef voortaan elke keer als ik een nail art heb gemaakt een cijfer.
Het cijfer is 7.0 
Omdat het wel een beetje slordig is maar ik vind het wel goed gelukt

Zet bij de comments wat jullie er van vonden.
XXX kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten