Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 7 april 2013

Nail art challenge day 12: stripes

Stripes ik vind het heel mooi. Ik wil ook zo'n soort plakband bij ebay kopen. Nu heb ik een striper gebruikt van max, te koop bij de action. Ik heb een blauwe kleur op een roze kleur gedaan. Dat geeft dat felle effect. Ik vind stripers heel fijn werken dus ik ga er denk ik meer van kopen. 

Sorry dat ik gister geen artikel heb geplaatst maar daarom komen er vandaag twee.

Zo nu weer verder met de challenge. 


Ik vind dat hij goed gelukt is. misschien komt dat op de foto niet heel duidelijk  over maar het is heel netjes. Ik vind deze roze in combinatie met de blauwe stripes een heel mooi effect geven. Ik had in een vorige nail art laten weten dat ik teveel felle kleuren te veel vond maar dit gaat nog net. 
Het cijfer dat ik geef is een 7.8 omdat hij gewoon goed gelukt is al zeg ik het zelf.
Zet bij de comments neer wat jullie ervan vonden

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten