Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 7 april 2013

Safari nagellak swatches

Ik ben vorige week naar de markt geweest en toen heb ik een paar nagellakjes gekocht en die wou ik hier voor jullie swatchen. Dus kijk verder












Ik begin met de oranje nagellak. Deze is echt heel fel, Ik dacht dat is wel leuk voor de lente. Maar ik heb niet echt kleren  die erbij passen, Maar gelukkig gaan wij in de mei vakantie naar de Primark, Als jullie daar nog een vlog of schoplog over willen zien zouden jullie dat dan in de comments willen neer zetten.
Deze dekt in twee laagje dus een prima lak





Dan nu de zwarte lak met gouden glitters. Ik vind het eigenlijk wel raar dat ze geen naam hebben. De glitters zie je niet zo heel erg op de foto maar ze zijn er echt wel. Deze dekt eigenlijk in één laagje wel.
Ik vind hem eigelijk meer geschikt voor de herfst en winter maar goed hij is wel mooi met een nail art. 






Nu de groene lak deze vind ik wel heel mooi voor in de lente. Eigenlijk voor elk zeisoen kan deze wel. Hij dekt in twee laagjes, Dus ook een prima lak. 









Ik heb ze gekocht voor één euro per stuk.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden zet het neer bij de comments, Willen jullie dit vaker zien.
xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten