Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 4 mei 2013

Nog één dag

Jammer de mei vakantie is al bijna weer voorbij.
Ik had een artikel geschreven over wat ik in de mei vakantie allemaal ging doen.
Ik had voor mezelf ook een lijstje gemaakt met dingen.
Daar stond o.a. op: beginnen met filmpjes maken, tag of iets dergelijks maken, Leuke outfits samenstellen met kleding van Primark, dat soort dingen.
En alles is eigenlijk gelukt.
Ik moest ook nog school werk doen, Eeeh daar zullen we het maar niet over hebben.
Maar goed dat moet dinsdag af dus daar ga ik morgen en maandag mee bezig.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te melden, alleen dat ik een hele leuke vakantie heb gehad, Ik hoop dat jullie dat ook hebben gehad en van dit laatste dagje nog lekker kunnen genieten.

XXX Kim

4 opmerkingen:

  1. Hoe uit ben je en in zit je in de basisschool

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK kan beter vragen aan jou hoe oud je bent....ga Nederlands leren

      Verwijderen
    2. Kun je me dan ook vertellen wat niet goed is, dan kan ik er iets aan doen.
      Xxx Kim

      Verwijderen