Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 6 mei 2013

Nail art challenge day eeh de één na laatste : Inspired by supernatrual

Sorry dat ik een paar dagen geen nail art heb gedaan maar ik had het serieus heel druk.
Maar nog één dag te gaan en dan is de challenge alweer afgelopen.
Deze vond ik eerlijk gezegd niet heel moeilijk om te maken.
Ik had gewoon iets in gedachten zoals een monster of zoiets.
En dat heb ik geprobeerd te maken.
Het komt niet heel duidelijk over want......



Ik heb eigenlijk zes kleuren gebruikt alleen op de foto ziet het eruit als 5.
Maar goed als je heb zo ziet is hij best wel geslaagd.

Ik geef het een 7.5 omdat hij soms een beetje rommelig is maar wel geslaagd.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten