Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 2 mei 2013

review: essence coverstick

Gister ben ik naar de stad geweest en ik ging even naar de kruidvat en zag daar deze coverstick staan.
En ik had nog geen concealer of iets dergelijks dus had ik deze meegenomen.



                           gewoon wat je van essence verwacht, niet heel speciaal maar ook niet saai.
                           Het geeft een nog fijner gevoel dat het in een soort kartonnetje zit.
                                            Ik vind de verpakking er best wel mooi uitzien.


De vorm van de concealer vind ik eigenlijk wel fijn, doordat het een lipstickvorm is kan je gemakkelijk bij kleine plekjes.
Er zit 5 gram in dus vergeleken met een lipstick is dat natuurlijk wel wat minder.
het draai systeem gaat ook soepel dus daar is niet zoveel op aan te merken.

Ik heb een paar streepjes ZWARTE eyeliner op mijn hand gedaan dus je zal dat er nog wel door heen zien'.

En dit is her resultaat.
Zoals je ziet zie je nog een beetje de zwarte eyeliner erdoorheen, maar he het is zwart .
Ik vind dat het niet heel smeerbaar is, en ook niet heel dekkend maar ja voor 1,99 kun je dat ook niet allemaal verwachten.
Voor de rest zal ik deze wel elke dag gaan gebruiken en vind ik hem ook wel fijn.

zet neer bij de commente wat jullie ervan vonden en/of jullie deze ook hebben 

xxx Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten