Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 23 maart 2014

fashion: wat is mijn style

Ik keek ff weer wat berichten terug en toen zag ik ineens een : fashion: wat is mijn style voorbij komen en ik dacht nou,ja hier kan ik wel weer een nieuw artikel over schrijven dus hier komen een paar inspirerende plaatjes over wat ik nou leuk vind






De vorige keer zij ik dat ik niet zo goed wist wat mijn style was, maar nu weet ik het wel! Ik denk een beetje een mix tussen grunge en classy. Want ik hou er van die classy high wasted rokken. Maar ook van dr martens en crop tops. En dat draag ik ook.
Dus hier een paar plaatjes.





Zoals dit een high waisted rok met een simpel t-shirt erboven.


Of dr martens........


Zo dit waren ff een paar plaatjes met het idee hoe mijn style eruit ziet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten