Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 21 maart 2014

mijn reinigings- routine in de avond

heey, Ik laat jullie vandaag mijn reinig-routine zien. Er is is een korte tijd een heleboel verandert dus nou,ja ik dacht ik laat mijn reinigings routine even zien. Nou,ja de producten dan!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat vooral achter in de reactie's wat jullie gebruiken.

Ben je benieuwd lees dan gauw verder.








Als aller eerste gebruik ik een reinigingsmelk. Dat doe ik om de make up eerst even los te weken en daarna kan ik alles er makkelijker afhalen. Deze melk is van Kruidvat eigen merk, De vitamine E lijn met verzorgend siognant. 


Dit is de substantie. Hij heeft een popje dus het is ook heel hygiënisch. Het is een niet al te dikke melk maar juist heet licht en zacht. 


Dit zijn de ingrediënten er staat op de tweede plaats al alcohol dus daar ben ik niet heel blij mee, maar op zich is het niet heel erg omdat ik ook nog mijn huid hydrateer.

Dit is een lotion die ik na de melk gebruik. Het lijkt net een soort nagellak remover want het is net water. Ik doe dit op een watje of op een sponsje en dan ga ik ermee over mijn gezicht.

Er zit zoals je ziet weer een heleboel alcohol in dus het is ook  niet echt geschikt voor een gevoelige huid.

Zo nou gaat even al dat on natuurlijke aan de kant en heb ik hier een hele goede tonic voor je huid. Nou,ja niet echt als je een gevoelige huid hebt want ook in dit product is weer alcohol verwerkt. Maar blijkbaar kan mijn huid er goed tegen want ik gebruik het nu ongeveer al een maand ofzo. Maar goed deze tonic is van Yver Rocher en hij ruikt heerlijk naar een beetje een citrus achtige geur. 

En er zitten geen parabenen geen minerale olie geen kleurstof en geen siliconen in!
Dus nou,ja het is ook nog goed voor het milieu (een soort van)


En als laatste gebruik ik een soort klein sponsje om alles aan te brengen en af te halen. Deze kun je meerdere keren gebruiken want als je hem weer met warm water schoonmaakt zit er niks meer in of op. 



En dit is de nachtcremé die ik gebruik en hier heb ik er een review over geschreven. Ik vind hem gewoon heel fijn en voedend.


Zo dit was alles. Ik kan begrijpen als je een gevoelige huid hebt dat je iets anders gebruikt maar voor mij werkt dit heel goed.

Xxx Kim









Geen opmerkingen:

Een reactie posten