Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 10 augustus 2013

Op vakantie deel 2# 1e week

My and my sister sisterlove

Sorry dat er niet eerder een deel 2 is gekomen maar de internet was heel slecht, maar hier is hij.

We hoefden maar heel weinig dingen klaar zetten omdat voor ons al iemand in de caravan had gezeten.
Dus we konden gelijk beginnen met vakantie vieren.
De eerste paar dagen ben ik gelijk op pad gegaan met mijn foto camera. En veel mooie foto's gemaakt. Gisteren hadden we die foto gemaakt die hierboven staat. Ik heb heel veel foto's gemaakt van de zonsondergang enzo op de boot. Waar we onder andere ook veel mee hebben gevaren
Zonsondergang op het water

Dit soort foto's bijvoorbeeld maak ik dan.
toen we hier op de boot zaten waren we eigenlijk aan het wachten op de dolfijnen.
Maar helaas waren die er niet 

Met mijn broertje op pad schorpioenen zoeken.
Daar was en is hij nog steeds elke dag naar opzoek, ook zoekt en vang hij salamanders.
Bij kleine  neefje en nichtje op visite in croatie.
Waar waar we lekker mee hebben gezwommen. En met onze oom en tante zijn we die avond mee uit eten geweest.


1 dagje wat minder weer gehad maar voor de rest alleen maar sunshine.

Enzo werkte ik dan aan de tafel aan mijn blog. Heel gezellig hoor :-)

Strand wandelingen gemaakt over Centinera.
"Centinera is het strand vlak bij onz ecamping

Verder nog veel ijsjes gegeten, gesprongen van rotsen veel gezwommen en natuurlijk op het strand gelegen.

Ik hoop dat jullie deze update leuk vonden en de volgend komt er zo snel mogelijk aan.
Xxx Kim









1 opmerking: