Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 1 augustus 2013

Review: Essence lipgloss

Ps. ze zijn onderweg in de auto gemaakt.

Ik heb twee kleuren lipgoss  van essence van de stay with me en de stay matt collectie
Deze ga ik nu reviewen.



Als eerst vind ik de verpakking gewoon zoals je die van essence gewend bent.
Oja 1 van de kleuren is mat en de ander gewoon glossy.
Dus een een bijzondere lipgloss die je niet vaak ziet.
Ik draag de matte nu heel vaak omdat ik hem gewoon heel mooi en bijzonder vind
 Ze heten 
De matte: Smooth berry
De glossy:  my favorite milkshake.
en ze zijn beide nummer 02.
Het zijn gewone een spons kwastjes zeg maar maar hij is wel hol van binnen en het heeft een soort zandloper vorm. Wat prima aanbrengt.

Zoals je ziet heeft de smooth berry wat meer pigment. Maar dat komt ook omdat hij natuurlijk mat is.
Hij overleeft een hapje en drankje wel.
Maar na grote maaltijden moet je hem wel bijwerken.
Voor 1,99 vind ik dit echt  hele goede lipglossjes die je makkelijk ergens mee naar toe kan nemen in je tas.

Xxx Kim












Geen opmerkingen:

Een reactie posten