Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 30 juli 2013

Op vakantie #deel 1: reisverslag

Zolang ik op vakantie ben komt er een op vakantie. In de vorm van: reisverslag, 1e week, 2e week, 3e week en the 
De auto na 4 uren.



 ik ben zaterdag om een uur of twee hier aan gekomen in Kroatië.
De reis verliep in het begin heel goed alleen op het eind moesten we van de weg af en toen zaten we al midden in Oostenrijk tussen de bergen.
En daar waren een heleboel bergen.
We moesten hierheen om in ons hotel te over nachten.
We hadden ongeveer 1100 km gereden en in de bergen moesten we de hele tijd afremmen enzo.
En op een gegeven moment moesten we van een berg af en die was 23 %.
Dus wij er vanaf en we waren bijna aan het eind en ineens schoten de remmen door. Maar gelukkig kwam er een kuil en greep mijn vader naar de handrem  anders lagen we nu denk ik in het ziekenhuis.

                                       
En toen we aan kwamen op de plek van overnachting ging het allemaal wel goed. Natuurlijk waren we nog een beetje in shock, maar we hebben heerlijk geslapen.
Het uitzicht 
Het gasthouse waar we hebben overnacht 


De volgende dag hebben we in het hotel ontbeten en het uitzicht daar was zo mooi.
Het was echt heel jammer dat we daar weg moesten. Maar we wouden natuurlijk graag naar Kroatie.
Dus wij  na het ontbijt om acht uur in de auto en we reden weer.


En om een uur of twee zijn we aangekomen en hebben uitgepakt enzo. en  nu zitten we allemaal heerlijk te genieten.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten