Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 24 juli 2013

Kroatië!


Heey, Ik ga jullie iets meer vertellen over kroatië. Hier ga ik elk jaar al heen vanaf mijn geboorte.
En ook steeds nog op dezelfde camping. Heel veel mensen vragen dan: gaat dat niet vervelen


 nou soms denk ik wel van ja het zou wel leuk zijn als we een keer ergens anders heen gingen. Maar als je daar eenmaal bent en de mooie stranden ziet en je vertrouwde plekje op de camping, denk je nee ik had ook niet anders gewild.

Dit strand hierboven is de baai waar wij altijd in zwemmen. Het is geheel bedekt met stenen (zoals bijna alle stranden daar) en er zijn drie of vier stijger, verder zijn er veel visjes en schelpjes enzo.


Verder kan je daar heel goed duiken omdat daar vlak bij de baai (er tegenover) ligt een eiland, en daar achter ben je gelijk al op open zee bij dat eiland liggen allemaal koraalriffen. Dus dat is een prima plek om te duiken. En wij (ik en mijn zus) snorkelen daar en dat is net zo mooi.
Omdat Dit land natuurlijk dicht bij de zee ligt kan je er hele rare gerechten krijgen zoals dit hierboven. Inktvis is bijvoorbeeld bij veel restaurants te verkrijgen. Maar er zijn ook heel veel pizza's en italiaanse gerechten (wat ik altijd neem).


Wij zitten op camping sandra. Wat eigenlijk een soort  veld is met een heleboel caravans erop, dus geen recreatie team of al dat soort dingen. Het is hier ook niet heel erg toeristisch op deze camping. Bijna alle mensen die er staan hebben een vaste plek (net als wij).
Vorig jaar zijn we net van caravan gewisseld. Dus nu zitten we wat ruimer en wat meer privé, om het zo maar te zeggen.

Straks ga ik er weer heen en ik blijf drie weken. Ik heb er heel veel zin in.
Xxx Kim

P.S  Ik blijf wel gewoon artikels posten hoor!.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten