Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 22 juli 2013

Nail art summerproof: dots


Ik dacht het is weer eens tijd voor een nail of the day, en het is zomer dus deze keer een summerproof NOTD with dots. 
Kijk mee hoe ik deze nail of the day gemaakt heb.




Als eerst heb ik zeven kleuren gebruikt plus de base en top coat.

How to do: 

  • Als eerst breng je een laagje base coat aan.
  • Daarna bracht ik een gekleurde nagellak aan een beetje milky roze kleur had hij, als basis lak.
  • vervolgens pakte ik een papiertje en daarop drupte ik een kleurtje nagellak.
  • Deze nagellak bracht ik met een klik pen aan (of hoe je dat ook noemt) Deze was natuurlijk wel ingeklikt dat je er zeg maar niet mee kon schrijven. 
  • en zo ga je verder tot alle kleurtjes op je nagel zitten.
  • Dan laat je deze lak drogen 
  • En doe je er een top coat overheen aan, om het te beschermen tegen water enzo.
je ad het natuurlijk ook kunnen doen met een dottingtool, maar dit leek me ook leuk om een keer te proberen.

en  dit is dan het eind resultaat.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Er komt ook nog een summerproof look aan.
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten