Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 22 juli 2013

Review: Kruidvat nachtcreme

         Een paar weken terug heb ik de kruidvat nachtcreme met aloë vera gekocht. Hij was 1,89 dus echt                                                                         heel budgetproof.



Hij is gewoon wit zoals een gewone creme. Maar hij is wel vrij dik. Voor de zomer vind ik hem eigenlijk iets  te vettig en te dik maar voor de winter is hij perfect, dus nu gebruik ik hem eigenlijk heel weinig
. De geur is heel apart, er zit blijkbaar ook abrikoos in maar dat is niet echt te ruiken.

Dit staat er:
Dagelijkse verzorging voor de nacht met aloë vera en abrikoos. Voor de droge en gevoelige huid. Deze voedende creme helpt de huid herstellen en verzachten tijdens de nachtrust. Dermatologisch goedgekeurd. 
 
Ik merk wel dat het mijn huid voed maar nou wordt hij er niet echt zachter op.

Mijn mening: Ik ben er wel tevreden over alleen de substantie is niet helemaal mij ding. En voor mij is hij fijner om hem in de winter te gebruiken.

Xxx Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten