Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 18 juli 2013

Ready for the trip

Als je op vakantie gaat het maakt niet uit hoe of hoever het is voor de reis moet je toch altijd voorbereid zijn.
Hier heb ik een paar collages gemaakt met een soort van gelijkenis van wat ik aan doe en meeneem.








Dit is een lekkere comfi outfit die lekker zit (waarschijnlijk) en mijn stijl en smaak heeft. En een grote handtas waar je veel spullen in kwijt kunt. En hij is ook nog een fashionable. Die stoere zwarte kleur met studs gecombineerd met dat mintgroene maakt het helemaal af. gewoon een simpel zwart comfi shirt is niks mis mee hoor.
En hier eigenlijk mijn standaard inhoud van mijn handtas mee in de auto (in mijn geval). Ik vind een notitie altijd hand om mee om dingen in op te schrijven. Een deo voor de verfrissing. De elastiekje als je iets anders met je haar wilt doen net zoals de bobby pins. Een flesje water voor onderweg, net zoals de kaugom. En verder gewoon een tas met veel ruimte om het in op te  bergen. Verder kan je ook nog een lippenbalsem en een handcreme meenemen. Wat ik meestal wel doe. Dit is zo,n beetje wat ik aan heb en mee neem in een reis van 20 uur plus overnachting. En natuurlijk nog een extra set kleding voor na de overnachting (dat zal ongeveer het zelfde zijn als het eerste setje).
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Xxx Kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten