Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 8 mei 2013

afsluiter nail art challenge

Ik heb alle nail art's gehad jee.
En als laatste van de challenge moeten jullie kiezen welke het beste is gelukt.
Er zij in totaal 2,5 potjes nagellak remover doorheen gegaan en een éen heel zakje watten schijven.

Sorry voor het play teken







Hier komen alle nail art's.

























Ze zijn er waarschijnlijk niet allemaal maar dat zijn denk ik gewoon effen kleuren.

Zet bij de comments neer welke jullie het mooist vinden.



2 opmerkingen:

  1. Ga je nu dan geen nail arts meer maken en niks meer doen met dit blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel natuurlijk dit was alleen voor de nail art challenge natuurlijk ga ik dat nog wel doen.
    En ik ga ook nog nail art's maken.
    ja misschien had ik de titel iets anders moeten brengen.
    xxx kim

    BeantwoordenVerwijderen