Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 11 mei 2013

Fotodagboek 3#

Sorry dat deze een week later komt maar ik heb het heel druk gehad en daardoor ook weinig foto's kunnen nemen.















Eigenlijk het aller fijnste aan deze twee weken vond ik de zon.
Eindelijk hij was er weer.
Ik haat dat koude weer.
En daarom (om de zon) kon ik ook lekker weer op de fiets zonder een dikke winter jas.
Nou blijer kan je mij niet krijgen.

En ik heb ff mijn nagellak stash uitgezocht (het was erg nodig).
Maar in de tussentijd is het alweer een bende en zijn er alweer een aantal bij.

Er was op school ook een ongeluk gebeurd, namelijk er was een jongetje met zijn voet tussen een wiel van iets gekomen.
en de brandweer, ambulance en de politie waren er allemaal bij.
Gelukkig is het weer goed gekomen.

En het einde van de nail art challenge is ook gekomen.
Ik vond het wel leuk maar de laatste paar dagen werd het steeds saaier.

Mmm lekker een film avondje, chocolade :-)

En 30 april was het Kroningsdag en ik stond ook op de vrijmarkt.
En lekker bloggen :-)

Mijn kat (flip) moest naar de dokter om gecastreerd moest worden en hij was heel gespannen vet zielig :-(
Nu is hij ook al heel verkouden.

Een haar tutorial opnemen.

En dit waren zo'n beetje mijn drie weken, want het was uitgelopen.
xxx kim

Wat hebben jullie gedaan








Geen opmerkingen:

Een reactie posten