Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 1 juni 2014

Picture's

Ik ben een paar dagen op vakantie geweest. En heb natuurlijk mijn camera meegenomen. Want we gingen naar Drenthe. En daar lagen we midden tussen de bossen, dus de perfecte plek om foto's te maken.


















Dit is een foto die ik zo mooi vind. De zon was bijna onder en toen zag ik een paardebloem. En ik dacht dit is mijn kans, want het was de laatste avond. Dus ik hielde de bloem voor de zon, de goede iso en diafragma en al die ding instellen en toen hebben we een paar foto's gemaakt en dit was de mooiste. Hij was tegen het licht in dus dat gaf een heel mooi effect.


Deze foto is ook gemaakt in  de avond maar toen rond een uur of 6/7 
Wij zaten op een veld vol madeliefjes. En daarachter stonden bomen. Bij deze foto scheen de zon nog net boven de bomen. Hier zie je die mooie stralen van de zon mooi uitkomen.

En verder was er niet zo heel veel bijzonders. Deze heb ik gemaakt toen ik met mijn vader aan het wandelen was.

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden.

Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten