Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 9 april 2014

Ooglook: blue paradise

Heey vandaag heb ik voor jullie een oog look met wat blauwe accenten. Ik keek weer eens in mijn stash en vond een pallet wat ik de laatste tijd heel weinig heb gebruikt dus vandaar deze oog look.












Dit is het pallet, het is het sunclub pallet vav essence, genaamd 01 south beach
En ik vond het dus wel weer tijd worden om hier een ooglook mee te maken. Hij is trouwens al uit het schap na essence maar er is al een soort van vervanger.

Stap voor stap.
1 eerst zet je met een zwart oogpotlood een lijntje langs je wimper rand.
2 pak daarna een lichtblauwe oogschaduw en ga hiermee over je hele bewegend ooglid en een beetje erboven.
3 pak een lichtbruine kleur en ga hiermee over de helft aan de buitenkant van je bewegend ooglid, en blend het een beetje naar de buitenkant.
4 pak weer die blawe kleur en ga nogmaals over je ooglid heen
5 nu pak je een donkerbruine kleur en ga hiermee in je crease heen en weer, en blend het naar buiten.
6 nu heb je een dun kwastje en hiermee ga je in een felblauwe kleur, dit breng je aan op je waterlijn en eronder.
7 nu doe je wat highlighter op je wenkbrauwbot en in je binnenste ooghoek en als laatste pak je mascara en je bent klaar!

Dit was het alweer ik hoopd at jullie het leuk vonden en zet dat vooral beneden in de reactie's neer
Xxx Kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten