Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 11 april 2014

Ochtend van 5 april

Heey ik laat even in een kort artikel zien wat ik vanochtend heb gedaam

Nou ik begon deze ochtend met een glas Optimel en een yoghurt met muesli ontbijt. En nou dit smaakte best goed. Er zaten trouwens door de muesli 4 soorten noten!








En toen ging ik direct naar turnen toe om bij een vriendin te gaan kijken en haar aan te moedigen. Maar om er te komen moest ik een heel stuk fietsen, dus ik "s ochtends vroeg op de fiets door de weilanden. En ik had mijn camera mee dus ik heb wat mooie foto's gemaakt. En op de achtergrond liepen een heleboel schaapjes. Ik heb hier een hele tijd staan kijken.










       Weiland met schaapjes






En ik was voor de tijd nog even naar de AH geweest om wat eten en toen had ik 6 mini donuts meegenomen. En ze waren erg lekker!










Zo dit was het alweer ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden en dat jullie het misschien vaker willen zien. Laat dit achter beneden in de reactie's En dan kan het nog wel wat uitgebreider.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten